tisdag 7 februari 2012

mildare tider

ruskigt kallt har det varit länge nu, men idag så - lite mindre bistert. jag var duktig och gick själv (skickade inte mannen) och hämtade mitt paket (schenker). ja, jag webshoppar. det borde man inte göra när studielånet inte kommit än.... helt ok klänning var det den här gången. fin till och med. stor och fin, som ett tält nästan, döljer mina sorgliga BMI-skavanker. den blir fin på kinaresan i sommar. fin att svettas i, det lär bli svettigt, och då är ju klänning ett fint plagg.

Idag lämnade jag stora tjejen ensam hemma när jag gick iväg på yogan. Pelle kom visserligen hem ca 10 min efter jag hade gått, men det kändes mycket skumt att gå hemifrån, med lilla snuttan helt solo i lägenheten. Hon tittade på Bolibompa, men hon kände nog att minutrarna innan Pelle kom som flera timmar, för han sade att han aldrig känt sig så efterlängtad och blivit så kramad av henne som när han kom hem ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar