fredag 10 februari 2012

hemtentadag

Planen är att jag ska bli klar också. Så att jag inte behöver sitta med den i helgen. Ska in på måndag. Idag skulle vi få tillbaka demokratitentan på något sätt.

Haft syster M på besök över natten. Mysigt att träffas lite :-) Se på TV och dricka te !

Lillayster Meja ska börja förskoleklass till hösten. Jättekonstigt. Hon har fått plats på samma skola som Tintin, vilket blir superskönt. Så smidigt att lämna och hämta barnen på samma ställe. Konstigt nog känner jag mig inte orolig för att vi tar rätt beslut att låta Meja börja skolan tillsammans med jämnåriga. Trots att hon är född så sent på året. Det kommer att bli bra, och just på den härs skolan känns det OK. Men SÅ konstigt det blir att ha två skolbarn :-)

....och så är det fredag idag. Min favoritdag i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar