onsdag 30 november 2011

lite stressad

jag har motiverat mannen att ta stryktvätten. kanske jag borde skämmas lite. det var min tur....

jag tyckte att jag kommit gång så bra med PM:et, men just nu känns det inte alls bra. Jag får inte ihop någon bra frågeställning. Ibland är det bättre att bara få en utdelad liksom och inte ha något val eller möjligtvis mycket få alternativ. När man ska välja fritt och efter intresse svämmar min hjärna över och jag klarar inte av att vara "fröken" åt mig själv och formulera en väl avgränsad frågeställning med det allra mest intressanta ämne man kan tänka sig. Jag har kapitulerat och skickat iväg ett mejl till kursansvarig lärare. Hoppas på ett förbarmande över min ängsliga och oroliga själ, och att jag får ett konkret och barskt svar tillbaka - så jag kan komma igång med PM:et på allvar. Har ju fortfarande OK med tid att få det gjort i rimlig tid.

nu får det bli glögg tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar