tisdag 29 november 2011

då har vi firat första advent

och just nu längtar vi till torsdag då vi får öppna första luckan i leksakskalendrarna :-) Spännande. I år orkade jag inte göra en vanlig paketkalender, så jag hoppas att tjejerna inte får men för livet för att jag bröt en tradition. Jag  vet att det är otroligt mysigt att öppna små paket ända fram till julafton.

Igår var det seminarium på SCUM-manifestet. Kul läsning, men jag är ingen lysande student när det gäller att seminara......ja ja,

Idag blir det förberedelse av föreläsning imorgon. ska läsa om kvinnors rättigheter. Får se om jag kan få ett litet genombrott i PM-skrivandet också ???? Känns lite oklart än så länge.

Jag har också lagt in betalningar för Kinesiska kursen i sommar. Hjälp. Vi är antagligen inte riktigt kloka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar