söndag 13 november 2011

har skärpt mig!

Ja, jag läser ju lite missionsvetenskap så här på sidan av det andra jag redan läser. jag läser alltså lite för mycket för tillfället, och när vi hade gruppövning med mv så hade jag lite galet mycket på programmet, typ två tentor samma veckan. De fick liksom prioritet. Jag fick en liten uppläxning av kursansvarig som tyckte att jag behövde skärpa mig och det har jag då gjort. Denna veckas gruppövning har jag alltså satsat mera på, så nu banne mig måtte jag vara godkänd!!!!!!!!!!!!!!

Barnen är förkylda, men vi trotsade det och åkte till kyrkan och söndagsskolan. Det är trevligt där. Vi trivs faktiskt, på ett lite lagomt sätt.

Idag har Pelle testat sin fardagspresent. Vi fick hallonglass till efterrätt. Efter att barnen lagt sig blev det också lite frozen yoghurt. Det var gott det. 

Imorgon blir det tidigt. Jag ska på MR-dagar på Kulturhuset, så kul det ska bli!! Gå på seminarier, mingla och dricka kaffe. Dock lite VAB-varning för lillasyster..... hoppas hon är frisk. Hållar tummarna !

Nu blir det glögg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar