lördag 19 november 2011

förkylda x 3

Igår var vi tre förkylda familjemedlemmar. Jag åkte tappert iväg och skrev min tenta, japp, den är färdig nu, nu hoppas vi ett ett godkänt. Två av frågorna inser jag är väldigt tveksamma, men hoppas poängen på resterande frågor räcker till. Jag tycker att det var lite för detaljerade frågor för att vara ett sådant "tänkeämne". Jag gillar mer reflekterande frågor, där man får visa att man kan analysera, inte sådana där "räkna upp tre perioder...."-grejer. Lillasyster var hemma från dagis, så pelle fick vara hemma med henne, men det passade iof bra eftersom också han är dunderförkyld. Lilla mysiga lillasyster och jag låg och sov på eftermiddagen och pelle försökte jobba hemifrån några timmar.

Förkylningen sitter fortfarande i. Passar inte så bra, för jag behöver ju ta igen det jag missat att läsa till de andra kurserna nu.

Storasyster och Pelle är på Kinaskolan på förmiddagen. Lillasyster spelar Angry Birds på iPad:en. Jag funderar på hur jag ska planera den här dagen. Behöver både läsa, vila och fixa grejer...och så var det när vi ska baka lussekatterna då?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar