onsdag 6 juni 2012

Happy Swedish day

Tintin har feber, så vi firar nationaldagen hemifrån, trots närhet till livefirande på Skansen! Packar och fixar och vilar!

Resan närmar sig! Det ska bli otroligt spännande att resa och uppleva Kina på sommaren. Lite sorgligt är det dock att vi missar hela svenska sommaren, som ju är fantastisk. Vi får trösta oss med att vi ändå kommer att få mycket upplevelser. Det är inte synd om oss!

Jag vet inte hur bra det kommer att gå att blogga från Kina! När vi var där förra gången tror jag inte ens att vi kom in på blogspot! Vi får se om det går att göra några uppdateringar på något sätt!

Stay tuned!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en fantastisk resa,ska bli kul att se om man kommer kunna följa dig på andra sidan jorden.Jag är en sån fegis,är glad om jag tar mig till Kumla i sommar...Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Eva: tack! Vi ska verkligen försöka ha det fantastiskt!

    Och, du är verkligen ingen fegis,du har ju gjort massor av modiga saker, startat eget företag och allt möjligt. Det är modigt! Och du vågar prova massa nya saker hela tiden, så någon Freis är du inte!

    Stor kram
    Inger

    SvaraRadera