fredag 6 april 2012

Good friday

Vi firar påsk i Stockholm. Skönt att vara hemma och få ta det lugnt. Idag har vi köpt en ny läslampa till soffan, så att jag kan sitta där och mysa med min nya bekantskap - Habermas! Försökte igår, men det är ett så obehagligt ljus i den läslampa vi har nu att jag blev sur och arg. Det fick bo dvd istället - Niceville. Se den! Jag tyckte jättemycket om den. Skulle nästan vilja se den ikväll igen. Funderar allvarligt på kontaktlinser! Jag hade inte tänkt på det innan optikern sa att han tyckte att jag kunde prova! Som det är nu håller jag på och tar av och på glasögonen hela tiden. Efter 5 år har jag fortfarande inte riktigt vant mig med dom. Vi har också köpt innegympaskor till T idag. Hon växer hela tiden och jag hinner inte riktigt med. Det börjar nästan se lite tunnt ut i hennes garderob. Sedan har det blivit lite påskmatshopping. Vi var inte ensamma i affären direkt. Konstigt! Det är inte många år sedan allt var totalstängt på långfredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar